O nas

Audiopunkt wraz z firmą Fonnex jest wyłącznym dystrybutorem produktów japońskiej marki Soulnote w Polsce. Produkty Soulnote są projektowane w taki sposób, aby dać użytkownikowi niezrównaną jakość odsłuchu muzyki. Jest to możliwe w oparciu o ponad 50-letnie doświadczenie inżynieryjne wyniesione w Japonii. Brak ujemnego sprzężenia zwrotnego w układach wzmacniaczy daje prawdziwe korzyści i możliwość usłyszenia dźwięku, który jest naturalny, transparentny i czysty.

 

 

Soulnote to wysokiej klasy marka audio z siedzibą w Sagamihara-city, Kanagawa, JAPONIA.
Jego niezwykle unikalna metoda projektowania produktów jest w 100% oparta na rzeczywistym zmyśle słuchu, który całkowicie wyeliminował wszelkie uprzedzenia do konwencjonalnego, zdrowego rozsądku dotyczącego dźwięku, wydobywając „duszę”, która żyje w źródle dźwięku.
Soulnote nie stworzy żadnego dźwięku, ale ożywi Duszę muzyki poprzez „żywotność dźwięku”, którą można osiągnąć poprzez dokładne wyeliminowanie wszelkich wąskich gardeł w projektowaniu na etapie rozwoju,

 

 

O marce

 

Marka i stojący za nią ludzie

 

Soulnote to marka high-endowego sprzętu audio domowego firmy CSR, Inc. z siedzibą w Kanagawa w Japonii. CSR została założona w 2004 roku przez byłych członków Marantz Japan. Obecnie zatrudnia około 50 pracowników. Hideki Kato, główny menedżer dźwięku od 2016 roku, ma długą karierę zawodową od końca lat osiemdziesiątych, będąc głęboko zaangażowanym w rozwój legendarnych wzmacniaczy A-10 firmy NEC oraz serii LHH firmy Philips, ale pozostając w tyle za scena. Pierwsza premiera Soulnote w Europie miała miejsce kilka lat temu z modelami SA300 / SC300 / SD300 / SC710 / SA730. Jednak obecna gama oparta jest na zupełnie innej koncepcji projektowej niż poprzednie modele.

 

Filozofia projektowania Soulnote

 

Podczas swojej długiej kariery jako projektant sprzętu audio, zarówno w dziedzinie analogowej, jak i cyfrowej, Kato starał się znaleźć przyczynę, dla której poprawa wydajności statycznej i jakość dźwięku podczas odtwarzania nie zawsze odpowiadały. Kato postawił hipotezę o kontr-koncepcji, którą nazwał dynamicznym performacne. Z tej hipotezy wynika przyjęcie trybu NOS (bez oversamplingu) do odtwarzania PCM w konwersji cyfrowo-analogowej, a także obwodu bez NFB (bez ujemnego sprzężenia zwrotnego). Rzeczywiście, pogarszają one wynik pomiaru w pomiarach statycznych, ale niezwykłą poprawę można zauważyć w pomiarach dynamicznych.

Soulnote uważa, że ​​najważniejsza dla odtwarzania muzyki jest dynamiczna wydajność z zachowaniem dokładności oryginalnego przebiegu na osi czasu, co jednak nadal nie jest możliwe do zmierzenia żadną z konwencjonalnych metod. W Soulnote tylko odsłuch dominuje nad determinacją i doskonaleniem układu, doborem części i konstrukcji mechanicznej. Takie podejście jest rodzajem antytezy wobec dominacji statycznej wydajności.

Kontakt z nami